בליכוד תוקפים את בנט: "למה הוא מחכה? צריך לגייס מייד סיוע בינלאומי"

    איתי גדסי 1 Comment on בליכוד תוקפים את בנט: "למה הוא מחכה? צריך לגייס מייד סיוע בינלאומי"

    בליכוד תוקפים בחריפות את התנהלותו של ראה"מ בנט בניהול משבר שריפת הענק בהרי ירושלים, וקראו לו להזדרז להביא סיוע בינלאומי לכיבוי השריפה, "צריך לגייס מייד סיוע בינלאומי ולא לבזבז זמן יקר כפי שעשה כשחיכה 6 שבועות עד שסוף סוף הביא את החיסון השלישי"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בליכוד תוקפים בחריפות את ראה"מ נפתלי בנט לאור מה שהם מכנים בזבוז זמן יקר בזירוז גיוס הסיוע הבילאומי לכיבוי השריפה, "כבר אתמול בנט היה צריך לבקש סיוע בינלאומי כדי לכבות את השריפות באזור ירושלים".

    בליכוד שאלו, "למה הוא מחכה? הוא צריך לגייס מייד סיוע בינלאומי ולא לבזבז זמן יקר כפי שעשה כשחיכה 6 שבועות עד שסוף סוף הביא את החיסון השלישי נגד הקורונה שהזמנו מראש". עוד נמסר מהליכוד: "מדובר בחיי אדם. תודה לכוחות הכיבוי וההצלה שנלחמים למען הצלת חיים".

    מוקדם יותר ראה"מ בנט קיים הערכת מצב על שריפת הענק בירושלים, בסיום הדיון, ראש הממשלה הנחה את משרד הביטחון ואת צה"ל להמשיך לתת כל סיוע שיידרש למאמצי הכיבוי וההצלה. כמו כן, הנחה רה"מ לבחון האם ישנן יכולות נוספות לחיל האוויר שניתן לרתום למאמץ ההשתלטות על האש.

    בנוסף, הנחה רה"מ את השר לביטחון פנים, ביחד עם המטה לביטחון לאומי, לבחון פניה לסיוע בינלאומי בכיבוי השריפות. רה"מ הדגיש פעם נוספת, כי החשיבות העליונה היא להצלת חיי אדם ולכן אין להסס באשר לפינוי יישובים ואנשים, אלא לנקוט בגישה מחמירה ולפנות את כולם.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גפני כמה שאתה צודק…מה נעשה לא העם בחר בבנט הוא בחר בעצמו להיות רה*מ.הוא כמו נבוכדנצאר שהמליך את עצמו בכוח.ממשלת ליצנים.לפיד ליברמן בנט שקד ועוד …מה עושים.?.??מתפללים מדינת ישראל הולכת לנו אל תהיו שאננים חבריה תתעוררו המלך בשדה זה הזמן להעתיר בתפילות ותחנונים להפלת הממשלה ושהשם ימלוך בעולם.עם ישראל בצער והשריפה הזו עדיין משתוללת…איזה בנט איכסה